Harmonie Concordia

opgericht in 1862, koninklijk sinds 1970

Waarom is sponsoring hard nodig?
Muziekverenigingen, zoals onze Harmonie, dragen enorm veel en hoge kosten met zich mee. Denk bijvoorbeeld maar eens aan de kosten van het aanschaffen van nieuwe instrumenten en uniformen. Maar ook de kosten van de dirigenten en de huur van ruimtes voor opslag, repetities en concerten vormen een behoorlijke kostenpost. Omdat de gemeente Peel en Maas ook het belang van het hebben van een muziekvereniging inziet, verstrekt ze jaarlijks een subsidie aan de Harmonie. De kosten zijn echter zo hoog dat deze onmogelijk met de opbrengsten van de contributie en de subsidies betaald kunnen worden. Zelf organiseren we daarom ook diverse activiteiten die geld genereren, zoals hier hieronder staat beschreven. Daarnaast heeft onze vereniging ook nog sponsoren nodig om de totale kosten uiteindelijk te kunnen dekken.

Wat doet de vereniging zelf al om extra inkomsten te genereren?
1. Donateurs actie;
2. Speculaas actie;
3. Her en der hand- en spandiensten verrichten;
4. Betaalde optredens verzorgen;
5. Galadiner;
6. Wijnactie.

Ons bankrekeningnummer is IBAN NL61 RABO 0141945168 t.n.v. de penningmeester van Koninklijke Harmonie Concordia te Panningen.

Koninklijke Harmonie Concordia uit Panningen staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Limburg-Noord onder inschrijfnummer 40164870.